Yhdistä tv-näkyvyys tehokkaaseen suoramarkkinointiin – ohjelmayhteistyöllä erinomaisia tuloksia
Julkaistu: 22.4.2020
Putous-ohjelman uusin 12. tuotantokausi nähtiin MTV:llä keväällä 2020. Tuotantokaudella nähtiin aiemmista tuotantokausista tutuksi tullut vuorovaikutteinen äänestys HybridiTV:n katsojille: katsojat saivat äänestää suosikkihahmoaan helposti HybridiTV:n kaukosäätimen avulla.
Uutena ohjelmaosuutena Putouksessa tänä vuonna nähtiin Sarjapudottaja: näyttelijät oli jaettu kahteen joukkueeseen, jotka kilpailivat toisiaan vastaan. HybridiTV:n kautta äänestettiin ohjelman aikana joukkueiden esittämien trailerien perusteella, kumpi joukkueista pääsi esittämään suunnittelemalleen tv-sarjasketsille jatkoa ja kumpi taas joutui valmistelemaan seuraavaan ohjelmaan täysin uuden sketsin. Sarjapudottajan tulos ja ohjelmaosion sisältö sen osalta oli siis täysin kiinni HybridiTV-katsojien antamista äänistä.
Ennätysmäärä ääniä kaukosäätimellä
Tällä hetkellä HybridiTV-palveluiden piirissä on noin 500.000 päätelaitetta ja niiden kautta noin miljoona silmäparia. Ja määrä kasvaa jatkuvasti laitekannan uusiutuessa. Puolesta miljoonasta HybridiTV:stä on päivittäin päällä keskimäärin noin puolet, eli 250.000 eri päätelaitetta.
Putouksen 12. tuotantokauden lähetyksiä seurasi HybridiTV:n kautta ennätyksellinen määrä kotitalouksia. Kevään aikana huikeat 40 % HybridiTV:n kautta ohjelmaa katselleista aktivoitui vaikuttamaan ohjelman sisältöön äänestämällä kaukosäätimellään.
Kymmenien tuhansien suorakontaktien mahdollisuus yhteistyökumppanille
Putouksen kaltaiset HybridiTV-katsojille suunnatut vuorovaikutteiset palvelut tarjoavat useita houkuttelevia mahdollisuuksia ohjelmayhteistyöhön, kuten
- HybridiTV:n palvelun ilmeen muokkaaminen brändin mukaiseksi (”brändi X:n äänestyspalvelu”)
- logonäkyvyys ohjelmassa ja HybridiTV-palvelussa
- Kilpailut, arvonnat ja muut taktiset elementit
Äänestysten lisäksi voidaan yhteistyökumppanille räätälöidä myös muita kaukosäätimellä toimivia taktisia elementtejä ja suoramarkkinointiaktiviteetteja. Menevä Taksi esimerkiksi tarjosi Putouksen katsojille latauslinkin taksisovellukseensa.
Osallistuminen erilaisiin taktisiin elementteihin, kuten arvontoihin ja kilpailuihin tapahtuu HybridiTv:n kaukosäätimen avulla ja on katsojalle helppoa ja yksinkertaista.
Kiinnostaisiko sinua kumppanuus, joka voisi synnyttää brändinäkyvyyden lisäksi kymmeniä tuhansia potentiaalisia suorakontakteja?
Kiinnostuitko?
Täytä alla oleva lomake niin olemme sinuun yhteydessä.