Kuluttajapalvelu Digita Info

Digita Info palvelee kuluttajia Digitan palveluihin liittyvissä kysymyksissä. Voit siis kääntyä asiantuntijoiden puoleen radio-, antennitelevisio- tai HybridiTV-asioissa. Digita Info palvelee arkisin klo 8.00-20.00. Sähköpostitse info@digita.fi ja puhelimitse numerossa 020 411 7676.

Digita Infon tekniset asiantuntijat ovat perehtyneet muun muassa seuraaviin asioihin:

  • Digitan lähetysverkot
  • antennijärjestelmät
  • näkyvyys- ja kuuluvuusalueet
  • vastaanotto-ongelmat liittyen lähetysverkkoon
  • radiokelit
  • eri päätelaitteiden yhteensopivuus Digitan verkkojen palveluiden kanssa

Digiboksiongelmissa pyydämme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti laitteen myyjään.

Digita Info palvelee

Häiriöilmoitukset
Mikäli sinulla on ongelmia Digitan palveluiden vastaanotossa, voit ottaa yhteyttä Digitaan täyttämällä häiriötietolomakkeen. Siirry lomakkeelle tästä

Antenniongelmat
Jos sinulla on ongelmia antenniasennusten kanssa, voit ottaa yhteyttä alueellasi toimivaan DigitaPRO-antenniasentajaan. Näet lähimmät DigitaPRO-antenniliikkeet Karttapalvelu valitsemalla oman tv- ja radioasemasi.

Digita Infon neuvontapuhelin
Digita Info palvelee arkisin klo 8.00-20.00. Sähköpostiosoite info@digita.fi ja puhelimitse numerossa 020 411 7676.
Digita Infosta ei ole mahdollista yhdistää puheluita muihin Digitan numeroihin. Digitan puhelinvaihde palvelee numerossa 020 411 711.

Digita Infon palvelujen ulkopuolella ovat seuraavat palvelut:

  • digiboksien ja vastaanottolaitteiden ongelmat ja perusasennus
  • tv- ja radiokanavien sisältö ja lähetys
  • Digiboksien ja vastaanottolaitteiden ongelmatilanteissa ja perusasennuksiin liittyvissä kysymyksissä kuluttajaa palvelevat laitteiden myyjät, laitevalmistajat sekä maahantuojat
  • Tv-kanavien sisällöistä ja lähetyksistä vastaavat radio- ja tv-yhtiöt. Kukin kaupallinen televisioyhtiö tekee toimilupansa puitteissa päätökset siitä, minkä tv-asemien kautta niiden ohjelmat välitetään.

Puheluiden hinnat ja tallennus

Asiakaspalveluumme soittaminen maksaa normaalin puheluhinnan verran. Hinnat voivat vaihdella hieman liittymätyypistä riippuen (mpm/pvm). Palveluun jonotus on maksullinen.

Tallennamme Digita Infoon tulevat puhelut, jotta voimme todentaa sovitun palvelun sekä varmistaa ja kehittää palvelumme laatua. Tallenteita saavat käsitellä ainoastaan siihen oikeutetut henkilöt ja heitä sitoo vaitiolovelvollisuus.​

Jos haluat tietää lisää tietosuojasta Digita Infossa, pääset rekisteriselosteeseen täältä.