Antenni-tv-verkon A-kanavanipun lähetystaajuus muuttuu maanantaina 5. syyskuuta 2011 Pyhätunturin radio- ja tv-aseman näkyvyysalueella. Uusi lähetystaajuus, joka on UHF-kanava 24 (498 MHz), korvaa nykyisen UHF-kanavan 60. A-kanavanipun ohjelmia lähetetään rinnakkain 1.8.-5.9. välisenä aikana kahdella lähetystaajuudella – sekä vanhalla UHF-kanavalla 60 että
Lue aiheesta lisää
Hangon täytelähetinaseman näkyvyysalueella otetaan käyttöön A-, B- ja E-kanavanippujen uudet lähetystaajuudet tiistaina 26.7. Samana päivänä Tammisaaressa otetaan käyttöön C-kanavanipun uusi lähetystaajuus. Lähetystaajuudet muuttuvat seuraavasti: Täytelähetin Kanavanippu Nykyinen kanavanumero Uusi kanavanumero ja lähetystaajuus Hanko A 39 36 (594 MHz)Hanko B
MTV3:n televisiomainonta on jo vuosia ollut alueellisesti kohdennettua. TV-katsojat ovat nähneet ohjelmien välissä osin valtakunnallisia ja osin alueellisesti kohdennettua mainontaa. Mainosalueita on jatkossa 17 entisten 11 alueen sijaan. Digita tuottaa aluemainontapalvelun MTV3:lle 11.7.2011 alkaen. MTV3:n aluemainonta kasvaa 17 mainosalueeseen 1.1.2012
Jari Tuomikoski, 46, aloittaa uudessa Chief Operational Officer -tehtävässään 1. syyskuuta 2011. Hän vastaa Digitan kaupallisena varatoimitusjohtajana liiketoiminnoista sekä toimii Palvelut ja Tuotanto –yksikön johtajana. Hän kuuluu TDF-ryhmän Suomen johtoryhmään, FMT:hen ja raportoi Sirpa Ojalalle. Tuomikoskella on erittäin vahva kansainvälinen
Digita Oy ja Voimatel Oy Digita Oy ja Voimatel Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen liiketoimintasiirrosta koskien Digitan telecom-rakentamisliiketoimintaa. Kaupan johdosta Digitan telecom-rakentamisliiketoiminta siirtyy Voimatelin hallintaan 13.6.2011. Tehdyllä sopimuksella 34 Digitan työntekijää siirtyy 13.6.2011 Voimatel Oy:n palvelukseen. ”Digita keskittyy jatkossa kaikessa toiminnassaan
Viestintäviraston teettämän ja Pöyry Telecom Oy:n toteuttaman asiantuntijaselvityksen yhteenvetona todetaan, että Digitan toimittamien digitaalisten televisiopalveluiden hinnoittelu on kustannussuuntautunutta. Pöyry Telecom tutki Digitan hinnoittelua ja sen taustalla olevaa kustannuslaskentaa syksystä 2010 alkaen ja keräsi samalla ulkopuolista vertailutietoa kustannusten ja toimintaan sitoutuneen